SCROLL
 

Doplňujeme náš HR tým o další mzdovou účetní. Můžeme Vám nabídnout skvělý tým, který se rád potká nejenom v práci, ale i mimo ni 🥂, ale hlavně tým profesionálů, kteří Vám pomůžou se zaučením na nové pozici.

Jak bude vypadat Váš pracovní den:

  • Příprava pracovně-právních dokumentů pro přidělené organizační jednotky (ukončení pracovního poměru, pracovních neschopností, nemocenské pojištění) a konzultace manažerům v případě potřeby - rádi se na Vás budou obracet
  • Příprava a správa dokumentů v osobních složkách zaměstnanců - aby ve všem  byl pořádek
  • Vykonávání samostatně veškeré odborné činnosti mzdové účetní (zahrnující také srážky ze mzdy, zajištění odvodů daní, zdravotního pojištění, sociálního pojištění) - protože bez toho se neobejdeme
  • Výplata mezd v daném termínu – kontrola a zadávání příslušných dat do počítačového programu, kontrola osobních výčetek, výpočet mezd a kontrola - protože se na ní všichni těšíme 
  • Roční zúčtování daně ze mzdy – příprava, zajištění vyplnění/podpisů a následné zpracování

Co byste měl/a umět:

  • SŠ/VŠ ekonomického směru
  • Praxe na obdobné pozici minimálně 3 roky, pozice je vhodná spíše pro zkušené mzdové účetní, budete mít na starost cca 300 zaměstnanců a to už je pořádná starost
  • Znalost potřebné mzdové a pracovněprávní legislativy, abyste dokázali poradit našim zaměstnancům
  • Znalost anglického jazyka uvítáme, ale pokud neumíte, nevadí
  • Věříme, že už se orientujete v některých ze mzdových systému (my požíváme KS program pro mzdy a SAP successFactors na personalistiku :))
  • Schopnost stanovit si priority

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Práci v silné stabilní společnosti s nadnárodní působností
  • Příjemné pracovní prostředí a podporující tým zkušených personalistů :)
  • Možnost profesního a karierního rozvoje
  • Zajímavé mzdové ohodnocení (každoroční navyšování) + odměny/prémie
  • Benefity – 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování přímo do mzdy, příspěvek na penzijní/životní pojištění. (6.000Kč/rok), karta MultiSport, volnočasový systém Cafeterie (12.000Kč/rok).
  • Možnost home office dle firemních pravidel (aktuálně 6 dní měsíčně)
 

Kontaktní formulář

Odeslat zprávu
Tento web používá pro správné fungování COOKIES
souhlasím
odmítnout
více