Doplňujeme náš HR tým o další mzdovou účetní. Můžeme Vám nabídnout skvělý tým, který se rád potká nejenom v práci, ale i mimo ni 🥂, ale hlavně tým profesionálů, kteří Vám pomůžou se zaučením na nové pozici.
Jak bude vypadat Váš pracovní den:
- Příprava pracovně-právních dokumentů pro přidělené organizační jednotky (ukončení pracovního poměru, pracovních neschopností, nemocenské pojištění) a konzultace manažerům v případě potřeby - rádi se na Vás budou obracet
- Příprava a správa dokumentů v osobních složkách zaměstnanců - aby ve všem byl pořádek
- Vykonávání samostatně veškeré odborné činnosti mzdové účetní (zahrnující také srážky ze mzdy, zajištění odvodů daní, zdravotního pojištění, sociálního pojištění) - protože bez toho se neobejdeme
- Výplata mezd v daném termínu – kontrola a zadávání příslušných dat do počítačového programu, kontrola osobních výčetek, výpočet mezd a kontrola - protože se na ní všichni těšíme
- Roční zúčtování daně ze mzdy – příprava, zajištění vyplnění/podpisů a následné zpracování
Co byste měl/a umět:
- SŠ/VŠ ekonomického směru
- Praxe na obdobné pozici minimálně 3 roky, pozice je vhodná spíše pro zkušené mzdové účetní, budete mít na starost cca 300 zaměstnanců a to už je pořádná starost
- Znalost potřebné mzdové a pracovněprávní legislativy, abyste dokázali poradit našim zaměstnancům
- Znalost anglického jazyka uvítáme, ale pokud neumíte, nevadí
- Věříme, že už se orientujete v některých ze mzdových systému (my požíváme KS program pro mzdy a SAP successFactors na personalistiku :))
- Schopnost stanovit si priority
Co Vám můžeme nabídnout:
- Práci v silné stabilní společnosti s nadnárodní působností
- Příjemné pracovní prostředí a podporující tým zkušených personalistů :)
- Možnost profesního a karierního rozvoje
- Zajímavé mzdové ohodnocení (každoroční navyšování) + odměny/prémie
- Benefity – 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování přímo do mzdy, příspěvek na penzijní/životní pojištění. (6.000Kč/rok), karta MultiSport, volnočasový systém Cafeterie (12.000Kč/rok).
- Možnost home office dle firemních pravidel (aktuálně 6 dní měsíčně)