Technicky zajímavou zakázku získal Colas CZ také v Olomouci, městě, kde se tramvaje poprvé rozjely již roku 1899. Město Olomouc a Dopravní podnik města Olomouce tramvajové tratě i zastávky v hanácké metropoli postupně opravují a modernizují. Colas rekonstruoval na Masarykově třídě, kde celkovou proměnou prošla i tramvajová zastávka U Bystřičky, vyměnilo se také 103 metrů kolejí v každém směru v úseku mezi mostem přes Bystřičku a stavbou protipovodňových opatření. Navazující stavbou, kde Colas CZ figuroval jako subdodavatel stavby pevné jízdní dráhy, byl pak nový most přes řeku Moravu.
Colas CZ na Masarykově třídě v Olomouci prováděl celkovou rekonstrukci „ode zdi ke zdi“ – tedy chodníky, vozovku i tramvajové těleso se žlábkovými kolejemi zapuštěné v asfaltu. Největší proměnou prošla samotná zastávka U Bystřičky ve směru na hlavní nádraží, nově tu vznikla zastávka takzvaného vídeňského typu. Tedy s takovým výškovým uspořádáním, které umožňuje pohodlný nástup do tramvaje, ale zachovává přitom jízdní pruh pro automobilovou dopravu. Nové nástupiště je bezbariérové, 36 metrů dlouhé a čtyři metry široké. V hanácké metropoli jde teprve o druhý typ tohoto moderního uspořádání nástupiště. První „vídeňská“ zastávka funguje od roku 2011 u výstaviště Flora.