Výstavba, rekonstrukce a opravy pozemních komunikací. Hlavním předmětem realizací výstavby jsou dálnice, silnice, městské a příměstské komunikace.
Jižní tangenta, jejíž stavba začala v roce 2021, začíná okružní křižovatkou na silnici I/3 u Plané, pokračuje na východ přes okraj Včelné a napojuje se mimoúrovňovou křižovatkou Roudné v místech, kde vzniká nový úsek dálnice D3.
Dálnici D48, která je součástí transevropské silniční sítě TEN-T a mezinárodní silnice E 462 Brno - Český Těšín - Krakov, jsme realizovali ve sdružení s dalšími společnostmi (Metrostav a.s. a SWIETELSKY, s.r.o.)
Úsek, který byl realizován, se nachází v geomorfologicky velmi členitém území, mosty se střídají s hlubokými zářezy, z nichž ten nejhlubší má výšku stěny 16 metrů. Součástí byly i tři mostní objekty, vč. čtyřpolového o délce 150m.
Stavba řešila opravu povrchu dálnice D5 v úseku 144,57 – 150,85 jeho výměnou. Součástí stavby byla i výměna odvodňovacích žlabů, doplnění, případně prodloužení a výměna svodidel, oprava kanalizace, obnova oplocení, oprava čel propustků a oprava říms mostu D5-157.
Několik kilometrů od Sokolova, bývalého hornického města na severozápadě České republiky, budují společnosti Colas CZ a Colas Project jedno z největších a nejmodernějších vývojových center mobility budoucnosti v Evropě. Projekt polygonu, na kterém německá automobilka BMW plánuje testovat autonomní vozy, přinesl do poklidného města v Podkrušnohoří nečekaný rozruch.
Pro našeho klienta jsme realizovali několik logistických areálů. Po VGP Parku v Jenči u Prahy a v Ústí nad Labem jsme v dubnu 2022 dokončili stavební práce i ve VGP Parku v Českých Budějovicích a zemní práce v Hrádku nad Nisou.
V rámci tohoto projektu byla provedena přeložka silnice II/210 po západním okraji města od křižovatky Chebská po křižovatku Kraslická.
Biotop v zámecké zahradě
Úpravy silnice I/27 na západním okraji obce Alžbětín
D1 Modernizace dálnice - úsek 20, Exit 146 Velké Meziříčí - Exit 153 Lhotka
D1 Modernizace dálnice - úsek 10, Exit 75 Hořice - Exit 81 Koberovice
Obnova asfaltového krytu pojíždějících drah TWY (taxiway) A a Z, dále rozšíření únosných částí a zesílení vybraných úseků
Na výstavbě se podílelo sdružení firem Swietelsky stavební s.r.o., STRABAG a.s., COLAS CZ, a.s. Každá z uvedených společností měla na starosti úsek dlouhý 1,8 km, přičemž COLAS CZ má počáteční úsek s
Rekonstrukce vozovky byly provedena ve "Sdružení D1-199 STRABAG+COLAS" společnostmi COLAS CZ, a.s. a STRABAG a.s. (50%/50%). Vedoucím účastníkem byla firma STRABAG a.s.
Oprava 470m dlouhého úseku od Hlavního nádraží k Václavskému náměstí ve směru na Prahu 4
Předmětem díla byla rekonstrukce tělesa dálnice včetně mostů, kanalizace, vedení elektra a optických kabelů.